21 Şubat 2009 Cumartesi

Ordu Firma Rehberi

Ordu Firma Rehberinden Duyuru

Sevgili Ordulular;
http://www.ordufirmarehberi.com internet sitemiz artık yayın hayatına başlamıştır. İlerleyen teknolojiye rağmen Ordumuzda böyle bir internet sitesinin olmayışı bizleri hem şaşırttı, hem de böyle bir proje konusunda şevklendirdi. Ordulu Firma Sahiplerine yeni, ucuz, kaliteli ve sürekli bir reklam imkanı sunan sitemizi incelemenizi tavsiye ediyoruz.


AMAÇ

internet sitemizin asıl kuruluş amacı Ordulu Firma Sahiplerine internet ortamında destek olabilmek, haberleşme ağını güncel tutabilmek, etkin reklamlarını kullanıcılara profesyonel biçimde aktarmalarını sağlamak, herşeyden önce bunu çok cüzzi rakamlara yapabilme imkanı sağlamak.


ÜCRETLER

internet sitemize üye olmak ücretsizdir. Firma ekleme ücreti ise YILLIK 10,00 TL'dir. Üstelik ilk 1 ay vitrin üyeliği de yeni üyelerimize hediye edilmektedir. Dilerseniz vitrin üyelik süresini uzatabilirsiniz. Bunun için ise ücret aylık 10,00 TL'dir. Amacımız uygun fiyatlara etkili reklam sağlayabilmek. Farkedilmek istiyorsanız durmayın...

İletişim İçin

www.ordufirmarehberi.com

1 yorum:

  1. Kötü kredi notumla evimi satın almak üzereyken endişeliydim. Bankamdan aldığım kredi reddedildi ve alamadım. Bir arkadaşıma açıkladım, sonra beni tüm zamanların en büyük adamı (Bay Benjamin Lee) ile tanıştırdı. Sorunumu ona mailine bir mesaj göndererek anlattım ve 3 iş günü içinde her şeyi çözmeme yardımcı oldu. İşimi büyütmek için de kullandığım evim için bana 3.000.000,00 Euro kredi verdi. Tanrı onu korusun! Bir grup yatırımcı ile çalışan Bay Benjamin Lee'den hızlı bir kredi için başvurabilirsiniz .. O, internetin her yerinde herkesin bahsettiği sihirbazdır ... 247officedept@gmail.com adresinden Mail yoluyla ona ulaşın.

    YanıtlaSil